תפריט נגישות

טוראי אליהו אלי מזרחי ז"ל

אליהו מזרחי
בן 19 בנפלו
בן אורה ודוד
נולד ברחובות
בי' בשבט תשי"ח, 31/1/1958
התגייס ב-פברואר 1977
שרת בחיל האויר ביס"ט 21
נפל בעת שירותו
בי"א באייר תשל"ז, 29/4/1977
מקום קבורה: אשקלון - צבאי
חלקה: 2, שורה: 2, קבר: 2.
הותיר: הורים, שני אחים ואחות

קורות חיים

בן דוד ואורה. נולד ביום י' בשבט תשי"ח (31.1.1958) ברחובות. למד בבית-הספר היסודי 'חבצלת' שבאשקלון, שם התגוררה משפחתו, והמשיך בבית- הספר התיכון המקצועי 'אורט' שבעיר, במגמה של חשמלאות מנועים. אליהו, שהיה ידוע בכינויו 'אלי', סיים בהצטיינות את לימודיו בבית-הספר המקצועי וקיבל רישיון לביצוע עבודות חשמל שהגיע לביתו אחרי מותו. בעזרת כישוריו הטכניים הרבה לעסוק בעבודות שונות. לאחר שעות העבודה טיפל באוסף המטבעות הגדול שהיה ברשותו. כן עסק בספורט, ובעיקר בענף הכדורסל, והיה פעיל במסגרת הגדנ"ע. בימי השבת אהב לטייל והרבה לרכוב על אופניו.

אלי היה נער ביישן וחביב. אהב את ביתו ואת משפחתו ושהה הרבה במחיצת בני המשפחה. הוא אהב סדר וניקיון. היה בחור ממושמע וגילה גישה רצינית ובוגרת בכל תחום שעסק בו. בני-משפחתו וידידיו הרבים יזכרוהו בזכות טוב-לבו, חביבותו ונכונותו להגיש עזרה וסיוע לכל נזקק.

אלי גויס לצה"ל בתחילת פברואר 1977. לאחר הטירונות נשלח לחיל-האויר, הוצב לבית-הספר הטכני של החיל והשתלם שם בחשמלאות של מערכות-טילים. הוא היה חייל מסור וממושמע שמילא בדייקנות ובשלמות את כל המשימות שהוטלו עליו.

ביום י"א באייר תשל"ז (29.4.1957) נפל בעת שירותו הצבאי. הובא למנוחת- עולמים בבית-העלמין שבאשקלון. השאיר אחריו הורים, שני אחים ואחות. הוריו תרמו להנצחת זכרו בבית-כנסת באשקלון.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה