תפריט נגישות

סרן יצחק אברהם רוזנצוויג ז"ל

יצחק אברהם רוזנצוויג
בן 23 בנפלו
בן רחלי וצבי
נולד בצפת
בכ"ח באדר תשכ"ד, 12/3/1964
התגורר באשקלון
התגייס ב-יולי 1982
שרת בחיל האויר טייסת תעופה
נפל בעת מילוי תפקידו
בכ"א בטבת תשמ"ז, 21/1/1987
מקום קבורה: ירושלים - הר הרצל
אזור: ד, חלקה: 10, שורה: 04, קבר: 04.
הותיר: הורים, שתי אחיות - דבורה ותמר ואח - עמיחי

קורות חיים

בן רחלי וצבי. נולד ביום כ"ח באדר תשכ"ד (12.3.1964) בצפת. במלאת לו ארבע שנים העתיקה המשפחה את מגוריה לאשקלון. יצחק למד בבית הספר הממלכתי דתי 'סיני' בעיר והמשיך את לימודיו בישיבה התיכונית 'אור עציון' במגמת מחשבים.

יצחק היה חבר בתנועת הנוער 'בני עקיבא' בסניף אפרידר באשקלון והיה בעל תחומי התעניינות, תחביבים ועיסוקים מגוונים. כתב שירים ועסק בספורט, בעיקר טיפוס הרים וגלשנות מים. הוא הרבה לטייל בארץ, מצא עניין רב במכונות והתכוון ללמוד הנדסת מכונות בעתיד. היה אדם שמח ומקובל בחברה. נוסף לכל אלה היה גם בעל מודעות חברתית מפותחת והתנדב לעזור לזולת, בעיקר לחולים בבתי חולים.

הוא התגייס לשירות סדיר בחודש יולי 1982 והוצב לשרת בחיל האוויר ביחידה נ"מ של תותחי 'וולקן'. במסגרת שירותו השתתף במלחמת שלום הגליל. בשנת 1984 יצא לקורס קציני ביטחון שדה ולאחר שסיים את שירותו הסדיר בשנת 1985, המשיך לשרת במסגרת צבא הקבע. הוא התכוון להינשא תוך תקופה קצרה, ולשם כך ביקש להשתחרר מצבא הקבע.

יצחק נפל בעת מילוי תפקידו ביום כ"א בטבת תשמ"ז (21.1.1987) והובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בהר הרצל. הניח הורים, שתי אחיות ואח - דבורה, תמר ועמיחי. הוא הועלה לדרגת סרן לאחר מותו.

המשפחה הקדישה לזכרו קרן מלגות לתלמידים נזקקים בישיבת 'אור עציון', הישיבה שבה למד. המשפחה ביקשה להנציח את זכרו גם באביזרי קדושה בבתי כנסת.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה