תפריט נגישות

רב"ט אלעד ולנשטיין ז"ל

דברים לזכרו - ולנשטיין אלעד ז"ל

מפקד המגמה ללוחמה אלקטרונית

אלבום תמונות

משפחת ולנשטיין היקרה

כאב גדול פקד אתכם ואותנו, כאב של אובדן, כאב שלא יתואר.
אנחנו - המגמה אליה אלעד ז"ל השתייך, רוצים להביע אליכם המשפחה ואף לאלעד עצמו שבטח מסתכל עלינו, את רגשותינו ואת הדברים שקשה להביע ע"י דיבור.
כולנו, החל מהמפקדים הבכירים יותר, מפקדיו הישירים, חבריו לקורס, חבריו למגמה וחבריו לבסיס ההדרכה מרגישים שאיבדנו מישהו שהיה יקר לכולנו.
דרכי העולם מוזרות, בכל רגע אחד כולנו חיים ללא ידיעה מה צופנת הדקה הבאה, לו היינו יודעים, היינו בטח נוהגים אחרת, אולי עושים עוד כמה דברים, אולי משתדלים יותר, או לפחות מכינים את עצמנו. האדם לומד להבין מה היה לו בידיים רק לאחר שזה אבד לו.
לאחר האסון הגענו במהירות אל ביתכם ויצא לנו להכיר משפחה מדהימה, את עדנה - אימא עם לב רחב, אישה מיוחדת שדאגתה העיקרית בחיים היא לחנך את צעירי העם ולהעלותם על הדרך הנכונה.
את עוזי - אבא שכולו נשמה וטוב לב.
את תומר ודביר - אנשים מדהימים - אחים שכל אחד מאיתנו היה רוצה.
את יעל - החברה האוהבת וטובת הלב, אותה, נפלה בחלקנו הזכות להכיר מקרוב ולאמץ לחקינו. את בני וקורין - חלק בלתי נפרד מהמשפחה, זוג אנשים טובי לב ואוהבים לא פחות.
ואף את ג'ין הכלבה שגם היא נשמה החשה ומבינה.
ולאחר היכרות קצרה אתכם, אנחנו מבינים גם ללא היכרות עמוקה, מי היה אלעד ולנשטיין, ילד שגדל וחונך לאהוב ולתת, ילד שקיבל חוכמה, ערכים ואהבת הארץ ממשפחתו.
הכרת התודה בינינו לבניכם היא הדדית, זוהי זכות להכיר אתכם, אך הכל רק באלו הנסיבות.
ואתה אלעד, שצופה ומאזין אנחנו נשמור עליהם, גם על חברתך יעל שכה אהבת וגם על משפחתך המדהימה, נהיה איתם, נחזק אותם ככל שנוכל ונאהב אותם כמשפחה שלנו. יהי זיכרך ברוך.

קובי בן שטרית
מפקד מגמת לוחמה אלקטרונית
בשם כל המגמה

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה