תפריט נגישות

פקד כפיר אפרים מכלוף ז"ל

כפיר מכלוף
בן 36 בנפלו
בן רותי וציון
נולד באשקלון
בז' בתשרי תשל"ח, 19/9/1977
התגורר באשקלון
נפל בט"ז באב תשע"ג, 23/7/2013
מקום נפילה: צומת אמונים
באזור השפלה הדרומית והנגב
מקום קבורה: אשקלון - צבאי
חלקה: 5, שורה: 1, קבר: 1.
הותיר: הורים ושלוש אחיות: אתי, נטלי וירדן. אישה:איילת, ושלושה ילדים: חושן, אוריין ואליאן

קורות חיים

כפיר מכלוף נולד בתאריך 19.9.1977 בבית החולים ברזלי באשקלון



למד בבית ספר היסודי רמבם בגבעת ציון, בתיכון אורט אפרידר ט-יב.



בנובמבר 1996 התגייס לצבא למג"ב ולאחר הטירונות הוא סופח למג"ב דרום.



לאחר שלוש שנים השתחרר מהצבא. לאחר כחצי שנה באזרחות הוא גויס לשרות קבע ביחידת בילוש של מג"ב ושם שירת שמונה שנים, לפני שבע שנים הוא עבר למשטרה הכחולה ושירת במשטרת קריית מלאכי כבלש. לאחר מכן הוא יצא לקורס קצינים לאחר סיום קורס הקצינים הוא התחיל לעבוד כקצין בילוש במשטרת אשדוד.



כפיר נשוי לאיילת עובדת כמזכירה רפואית בבית חולים ברזלאי ולהם שלושה ילדים



חושן בת ה-11 לומדת בכיתה ו' בבית ספר נוף ים ב,

אוריאן ואליאן תאומים בני 6וחצי לומדים בכיתה א'

ביום ה23.7.2013 טז' באב תשע"ג כפיר יצא בבקר מביתו לעבודתו עם קטנוע משטרתי ,ובצומת אמונים קרתה תאונת דרכים עם משאית וכפיר נהרג מאז חיינו לא חיים הוא השאיר אחריו הורים אחיות אישה ושלושה ילדים כפיר היה איש אוהב להוריו לרעייתו לילדיו לאחיותיו לכל המשפחה.



כפיר היה אדם מיוחד שלכל מקום שהגיע בלט בזכות אופיו המיוחד צחוקו וחוש ההומור הכובשים שלו דמות חייכנית שנסכה אופטימיות והומור אדם עם נשמה איכותית ונדיבה תמיד אוהב חם מפרגן עוזר תומך תמיד היה הראשון שמתיצב לעזרה בכל מפגש אם זה באירועים שמחים או עצובים מגיע ראשון והולך אחרון כדי לעזור וכמובן לא לשכוח את מעשה הקונדס שלו או הבדיחה וההלצה ששופכת את כולם מרב צחוק .



לכפיר היו שתי אהבות גדולות המשפחה ועבודתו ,הוא עשה הכל לשלב בין השתיים בצורה הכי טובה גם אם זה בא על חשבון שעות שינה ומנוחה.

כפיר מאוד אהב את השירות שלו במג"ב ובמשטרה. כפיר התאפיין בטוטליות כלפי העבודה שום דבר לא עצר אותו כשהוא הציב יעד או אתגר נתן את כל כולו לעבודה היה מפקד וקצין היחידה במשטרת אשדוד, ותמיד הייתה לו את גאוות היחידה הוא השאיר אחריו יחידה כואבת אך חזקה ומלוכדת הוא היה מפקד וחבר טוב שהיה איכפת לו מהפיקודים שלו ותמיד היה רגיש לצרכים האישיים שלהם תמיד עזר ,תמך ודאג שיהיה להם טוב בעבודה.



תמיד היה הראשון לשעוט קדימה מלא באנרגיה לעזור לתמוך אם זה בעבודה או בבית הייתה לכפיר פוזה קשוחה שהסתירה נפש עדינה כפיר היית בן אח בעל אב חבר נפלא חם אוהב איש אשכולות חייכן בעל קסם אישי אהוד ואהוב על הבריות .



כפיר זה גור של אריה!!!



אריה אמיתי לא צריך לשאוג כדי שידעו שהוא מלך היית מלך באופן טבעי בצניעות שלך בנתינה היית קצין לדוגמא שתמיד חיוך נסוך על פניך והיכולת שלך המדהימה להקשיב להבין ולעזור. איש ענק עם לב רחב.

?גיבור של העולם ילד עם חיוך של מלאכים אוהבים אותך ילד יקר.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה