תפריט נגישות

טוראי ליתיי דורון-סידי ז"ל

ליתיי דורון-סידי
בן 18 בנפלו
בן בת שבע ובועז
נולד באשקלון
בכ"ח באלול תשמ"ב, 16/9/1982
התגורר באשקלון
התגייס ב-20.3.01
שרת בחיל כללי בט"ר 4 רם 4א
נפל בעת שירותו
בה' באייר תשס"א, 28/4/2001
מקום נפילה: דרום הארץ
באזור השפלה הדרומית והנגב
מקום קבורה: אשקלון - צבאי
חלקה: 4, שורה: 6, קבר: 4.

קורות חיים

נולד בכ"ט באלול באלול תשמ"ב 16.9.1982 באשקלון. בן לבת-שבע ובועז, נקרא ע"ש צמח בר. גדל והתחנך בעיר אשקלון ובהיותו רך בשנים הביע את אהבתו לחי ולצומח. למד בבתי הספר "אילנות" ו"בית יחזקאל" והתגלה כתלמיד רגיש ובעל רגש אמנותי עמוק אותו אותו הביע בציור ובאיור.

למד בחטיבת הביניים ב"עירוני א" והתנסה גם בפנימייה בבי"ס כנות ממנה חזר ללמוד בבי"ס מקיף עירוני א'. בחינות בגרות היו בעיניו דבר שולי, אך בכל זאת החליט ללומדם במסגרת פרטית ונרשם ביוזמתו לשלוחת "תיכון ת"א" באשקלון. בעל זכרון חשיבתי רב וזאת בעקבות הדיסלקציה בקריאה וכתיבה ומי שלא הכירו מקרוב לא ידע זאת ולא ניתן היה להבחין בכך. שלט בשפה האנגלית על בוריה ברמת שפת אם. מוסיקה - אהבת נפשו "היפ הופ" מוסיקת ראפ שמרבית זמריה שחורים, בכל עת וזמן האזין בדיסקמן ואף הנעים את קולו בשירה.

בעלי חיים, כלבים ואחרים הינם משאת נפשו לגדלם, כלביו "אולטי" ו"דינו" אשר תצלומיהם ליווהו בכל צעד ושעל.

התגייס לצה"ל ב-20.3.2001 והחל בטירונות לקורס מכי"ם, שאף להיות לוחם למרות היותו בן יחיד וביחידת הצנחנים, חדור מוטיבציה שלרת את המדינה כלוחם קרבי.

נער כבן 18.5 יפה תואר וגבה קומה שאוהב את החיים ומאושר לחיות אותם. חביב על כולם, מתחבר בקלות לכל מי שרק ירצה ולכן יש לו המון חברים ומכרים בכל הארץ. תורם לחברה בצורה מדהימה, שלא תתואר ומצטייר כחבר טוב למי שטוב אליו ונותן מעצמו מעל ומעבר בשביל החברים,ש הם באמת חברים טובים שלו ועוד יותר נותן למי שהוא אוהב ללא סייג או קירבה.

אוהב להיות תמיד בולט במקום בו הוא שוהה, מפגין נוכחות ללא סייג ואהבה לאנשים בעלי חיים או מוסיקה (שחורה) בצורה יחודית ודואג להטמיע זאת בסביבתות ובקרב אוהביו.

אדם ייחודי בפני עצמו עם תכונות יחודיות המאפיינות אך ורק אותו, הוא נבדל משאר החברה וגורם לסביבה לאהוב אותו. הדרכים הייחודיות שלו להביע את עצמו, להתבלט בשטח ולהפגין רגשות ייחודו מהסובבים אותו המאפיינות בתכונותיו הבלעדיות והשונות מהחברה איתה נוהג להסתובב. מבלה בעיקר במקומות בהם נשמעת המוסיקה השחורה בחברת מי שבאמת אוהב וטוב לו עימם ואף מטמיע את המוסיקה בצורה שלא תתואר במי שיש לו ניצוץ של חיבה למוסיקה.

משתולל ומבלה וסוחף עימו את אהוביו, מפגין נוכחות אוהב לקבל תשומת לב מהסובבים אותו, רוכש את חיבתם ו/או אהבתם לשגעונותיו, בעצם אוהב את עצמו ודואג להראות טוב בכל מצב בכל שעות היממה.

אדם מדהים ביופיו ועוד יותר באופיו, אוהב את כל מי שאי פעם הכיר ואוהב באמת מעטים מהם, אוהב לבלוט ולהפגין נוכחות בכל עת ומצב דואג לעצמו דואג תמיד לאהוביו ולעיתים אף יותר מעצמו. צעיר לנצח!

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה