תפריט נגישות

סמ"ש סוזנה סוזי רויטמן ז"ל

סוזנה רויטמן
בת 19 בנפלה
בת ריטה ויוסף
נולדה באוזבקיסטן
בכ"ב בטבת תשל"ט, 21/1/1979
התגייסה ב-דצמבר 1997
שרתה במשטרת ישראל - מרחב לכיש
נפלה בעת שירותה
בי"ט באב תשנ"ח, 11/8/1998
מקום קבורה: אשקלון - צבאי
חלקה: 4, שורה: 3, קבר: 3.
הותירה: הורים ואחות

קורות חיים

בת ריטה ויוסף, אחות לאילנה. נולדה ביום כ"ב בטבת תשל"ט (21.1.1979) בטשקנט, בירת אוזבקיסטן. סוזנה היתה ילדה יפה ושברירית, שנאלצה להתמודד לעתים קרובות עם מחלות שפקדו אותה. בגיל שנה החלה ללכת לגן וכבר אז התגלה כשרונה המופלא לציור. משיכתה לעולם האמנות התחזקה גם בשנים הבאות, כשלמדה בבית-הספר היסודי. היא השתתפה בחוג לציור ולמדה טכניקות חדשות. אז גם החלה להתעניין בשחייה ונרשמה לחוג שחייה.

באביב 1991, בהיותה בת שתים-עשרה, עלתה סוזנה עם משפחתה לארץ. בתחילה התגוררו בני המשפחה ביפו, שם המשיכה את לימודיה. שנתיים לאחר-מכן עברו לאשקלון וסוזנה בחרה ללמוד במגמת אמנות בתיכון 'אורט אפרידר רונסון' שבעיר. היו אלו השנים הבולטות והמשמעותיות בחייה: היא החלה להתבגר - ספק ילדה, ספק נערה ואישיותה, כמו גם גופה, החלו להתעצב. היא היתה אהובה מאוד ורכשה חברות רבות אשר ביקשו את קרבתה. סוזנה בלטה ביכולת הנתינה המוחלטת שלה. היא היתה חברה מסורה ונאמנה שהיוותה אוזן קשבת וכתף תומכת, מוכנה תמיד לעזור ולסייע, שמחה לחלוק את שהיה לה עם אחרים מבלי לחשוב פעמיים.

סוזנה הפכה לנערה יפהפייה, שעיניה ירוקות ושערה בהיר. היא היתמרה לגובה 172 סנטימטר ושמרה על גזרה דקה. הודות לנתוניה הטבעיים השתתפה בגיל שש-עשרה בתחרות מלכת היופי של אשקלון.

בתקופת התיכון המשיכה סוזנה לפתח את כשרונה האמנותי ונטלה חלק בחוג לציור שהעבירו אמנים. לא היה ספק בכך שלאחר הצבא צפויה לה קריירה מזהירה בתחום האמנות.

בסוף דצמבר 1997 התגייסה לצה"ל. לאחר הטירונות בחרה לשרת ביחידה מיוחדת המסייעת למשטרה האזרחית.

ביום י"ט באב תשנ"ח (11.8.1998) נפלה סוזנה בעת שירותה והיא בת תשע-עשרה. היא הובאה למנוחות בבית-העלמין הצבאי באשקלון. הותירה הורים ואחות.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה