תפריט נגישות

רב"ט איתן ולנשטיין ז"ל

איתן ולנשטיין
בן 18 בנפלו
בן חוה ויצחק
נולד באשקלון
בכ"ח באלול תשכ"ה, 25/9/1965
התגייס ב-מרס 1983
שרת בחיל האויר טייסת תחזוקה
נפל בעת שירותו
בה' בתשרי תשמ"ה, 1/10/1984
מקום קבורה: אשקלון - צבאי
חלקה: 3, שורה: 4, קבר: 4.
הותיר: הורים ושני אחים

קורות חיים

בן חוה ויצחק, נולד ביום כ"ח באלול תשכ"ה (25.9.1965) באשקלון. איתן למד בבית-הספר היסודי על-שם כצנלסון באשקלון. הוא המשיך את לימודיו בבית-הספר המקצועי "אורט" במגמת אלקטרוניקה, שם למד שנה אחת. אחרי כן הוא עבר לבית-הספר הטכני של חיל-האוויר בחיפה, והשלים את לימודיו כטכנאי אלקטרוניקה בקר-קרקע, וכן את תעודת הבגרות. עם כניסתו לבית-הספר הטכני חתם איתן על התחייבות לשרת במשך שנה אחת בצבא הקבע, לאחר שיסיים את שירותו הסדיר.

איתן היה חבר במועדון טיסנים בבית-ספרו, וכן במועדון ירי של הגדנ"ע. הוא היה מוכשר מאוד, אהב גרפיקה, אהב לראות סרטים וגם קצת להסריט. איתן נהג לומר, שהוא יהיה במאי חובב, שמקצועו - האלקטרוניקה.

במרס 1983 התגייס איתן לצה"ל, ושירת בחיל-האוויר. הוא עבר השתלמויות מקצועיות אחדות, וביניהם קורס הנחיית טילים ומערכות בקר-קרקע. בשירותו בבסיס חיל-האוויר, מילא איתן לפעמים תפקיד כנהג תורן בתוך הבסיס. בספטמבר 1983, הוא הועלה לדרגת רב"ט.

ביום ה' בתשרי תשמ"ה (1.10.1984) נהג איתן במכונית צבאית, והוביל בה קבוצת חיילים לכיוון הטייסת. מכוניתו נקלעה לתאונת דרכים, שבה נהרג איתן ושבעה חיילים נוספים נפצעו. בן 19 שנים הוא היה במותו.

הוא הובא למנוחות בבית-הקברות הצבאי באשקלון. הוא השאיר אחריו הורים ושני אחים.

מפקד יחידתו כתב עליו במכתב תנחומים למשפחתו: "מיד עם הגיעו לבסיס התגלה איתן כבחור בעל לב זהב ובעל נכונות לעזור לחבריו ככל הנדרש. הוא היה אהוב ומקובל על כל חבריו. איתן ביצע את תפקידו כטכנאי מחשבים בחיל-האוויר בצורה טובה מאוד ובלא דופי. הוא היה חייל למופת, שקט וממושמע. למרות עומס העבודה, הוא מצא תמיד פנאי לעסוק בשיפור פני מחלקתו וניצל לשם כך את כישוריו בתחום הגרפיקה והציור".

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה