תפריט נגישות

סג"מ אילן לוי ז"ל

"מנהיגות נוער" - עבודת חקר להנצחת זכרו

פתח דבר

אילן היה ילד בעל כישרונות רבים, נוכחותו וצחוקו נשמעו למרחקים.
היה תולעת ספרים לא קטנה, והיה מסיים לקרוא ספרים במהירות. בפגישתנו עם אביו הוא סיפר לנו איך כמעט כל היום היה מסיים לקרוא ספר. אהבתו לספרים לא הסתיימה בתקופת שירותו ובין האימונים הרבים שעבר תמיד מצא זמן לקרוא.
אילן אהב לרכב על אופניים ואף ייצג את מדינת ישראל בתחרויות.
אילן היה ילד חייכן, פעלתן וחברותי. ולאורך שנות חייו תרם בדרכים שונות ומגוונות לחברה. הוא היה פעיל בתנועת הצופים והתקדם בתנועה עד הגיעו להיות ראש גדוד. לאחר התיכון פנה עם חבריו לשבט הצופים לנח"ל אך לאחר זמן קצר העדיף להתגייס לחיל השריון. גם בצבא המשיך את פועלו והיה מצטיין בקורסים אשר יצא אליהם במסגרת השירות הצבאי . מדברי האב אנו יודעים שמפקדיו העריכו מאד את נכונותו ותיפקודו והמליצו עליו לקורס קצינים, גם בקורס זה התבלט והצטיין.

הנושא שבחרנו להנציח בו את אילן הוא מנהיגות נוער, בחרנו בנושא זה מכיוון שהמנהיגות הייתה אחת התכונות הבולטות ביותר. לאורך כל חייו הוא היה מנהיג גם בקרב חבריו ומשפחתו, בתנועת הנוער בה היה פעיל וגם בהמשך בצבא.
מטרת הפרוייקט היא להנציח את אילן בצורה שונה ומיוחדת ומצאנו לנכון לחקור את דרכו של אילן ולהבין את ההנעה מאחורי בני הנוער אשר מגיל צעיר נמצאים כמנהיגים.
אנו בטוחות שאם אילן היה איתנו היום הוא היה אחד המנהיגים במדינתנו, היו בו את כל התכונות, האמביציה, הנחישות והמוטיבציה כדי להיות מנהיג.

בעבודה זו ניסנו להראות את דרכו ובאיזשהו מקום להמשיכה...

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה