תפריט נגישות

סמ"ש אוריאל בר מימון וולף ז"ל

דברים לזכרו מאמא

תרגום דברי אימו

דברים לזכרו - בכתב ידה של אמו
אלבום תמונות

חתיכה של הגוף שלי, נשמה שלי, קשה לי מאוד לכתוב עליך בעבר. אני אוהבת אותך מאוד כי כל יום קשה להיות בלעדיך, עוברים שבועות ועוד אני ממשיכה לחכות לך, לחכות שתגיע הביתה ביום חמישי ותחבק אותי ולעשות את הכביסות ולהכין לך אסאדו על תנור שכל כך אהבת או את השניצלים מארגנטינה שכל פעם אמרת שרק אני עושה טעים.
אני אוהבת אותך בן שלי ואני כל כך גאה בך. היית הדבר הכי יפה שקרה לי בחיים, היית תינוק שלי, הילד שלי, הגיבור שלי. לימדתי אותך כי חבר זה משהו גדול בחיים, והיית גדול ויש לך המון חברים שאוהבים אותך, עוברים חודשים והם ממשיכים לאהוב אותך, נותנים לך כבוד בגלל שהיית בן מקסים, חבר מקסים, גבר מקסים.
כל יום יש לי דברים שלך ובכל מקום השארת סימנים שנותנים לי לדעת כמה גדול היית.
אני מתגעגעת לאהבה שלך. מתגעגעת לריח הבושם שלך. מתגעגעת לכניסה והיציאה מהבית. מתגעגעת לקול שלך. אני מתגעגעת ומתגעגעת כל כך עד שלפעמים אני משתגעת.
אתה יודע אוריאל, לפעמים אני יושבת בשטיח בחדר שלך, מסתכלת על הכל ושומעת את המוזיקה המזרחית שלך, אבל כל כך חזק כי הראש שלי הולך לאיבוד, ואז סוגרת את העיניים שלי ופתאום אני מרגישה שאני בין הידיים שלך. אז, בשקט, אנחנו עוד פעם ביחד.
אוריאל שלי, השארת לי עולם חדש, עולם שאתה בנית. מלא חברים, מלא אהבה וגם משפחה חדשה - מג"ב. הם כך הזמן דואגים לי, נותנים לי גם מזל וגם כבוד, את הכבוד שמגיע לך.
אוריאל, אני גאה בך. אתה הילד הגיבור שלי, הנשמה של החיים שלי. אני אוהבת אותך יותר מהחיים שלי. אני צריכה אותך כדי להמשיך ואני מבטיחה לך להיות גיבורה רק בשבילך ולמזל.
מאמא אילנה.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה