תפריט נגישות

טוראי ליתיי דורון-סידי ז"ל

רשימות לזכרו

קווים לדמותו של ליתיי ז"ל

אלבום תמונות

נער כבן 18.5, יפה תואר וגבה קומה, שאוהב את החיים ומאושר לחיותם.
חייכן וחביב על כולם, מתחבר בקלות לכל מי שרק ירצה ולכן יש לו המון חברים ומכרים מכל הארץ.
נער חכם שמשקיע במה שהוא באמת רוצה ונלחם להשיג את מבוקשו ולמלא את שאיפותיו העתידיות.
תורם לחברה בצורה מדהימה שלא תתואר ומצטייר כחבר טוב למי שטוב אליו ונותן מעצמו מעל ומעבר בשביל החברים שהם באמת חברים טובים שלו ונותן עוד יותר למי שהוא אוהב בין אם זה/זו חבר/ה ובין אם זה/זו בן/בת משפחה.
אוהב תמיד להיות בולט במקום בו הוא שוהה, בין האנשים שהוא נמצא בסביבתם כדי שתמיד ידעו שהוא נמצא וירגישו את נוכחותו - בקיצור, מפגין נוכחות.
אוהב להפגין את האהבה שלו לאנשים מסוימים או לדברים מסוימים (כמו מוסיקה שחורה), בצורה חריגה מהרגיל וייחודית משלו ודואג להטמיע במי שהוא אוהב את האהבה לאותם הדברים שהוא אוהב.
ליתיי הוא אדם ייחודי בפני עצמו בעל תכונות ייחודיות משלו שמאפיינות אך ורק אותו וכך הוא נבדל משאר החברה וגורם לסביבה לאהוב אותו כל כך. הדרכים הייחודיות שלו להביע את עצמו להתבלט בשטח ולהפגין רגשות המייחדים אותו מהסובבים אותו המאפיינים אותו בתכונות בלעדיות ושונות משאר החברה שאיתם נוהג לבלות ולהסתובב.
לייתי אוהב לבלות בעיקר במקומות בהם נשמעת המוזיקה השחורה או בחברת אנשים שהוא באמת אוהב. נוהג לבלות הרבה בחברת אנשים מעטים ומסוימים שבאמת אוהב ובאמת טוב לו איתם.
דואג להטמיע את האהבה למוסיקה השחורה בצורה שלא תתואר במי שהוא רק רואה ניצוץ של חיבה לסוג מוסיקה זה.
אוהב להשתולל ולבלות כל הזמן ולסחוף איתו את אהוביו להשתולל ולבלות עימו. אוהב לקבל תשומת לב מאהוביו ולפגין את נוכחתו כשהוא נמצא עימם. סוחף את כל מי שבסביבתו לעולמו וכך רוכש את חיבתם או אהבתם אליו ולשגעונותיו. אוהב את עצמו (במובן הטוב של המשפט) ותמיד דואג להראות טוב בכל מצב ובכל שעות היום.
בקיצור, אדם מדהים ביופיו ועוד יותר באופיו, אהוב על כל מי שהכיר ואוהב מעטים מהם אהבת אמת.
אוהב לבתבלט בסביבת הימצאו על ידי הפגנת נוכחותו בכל מצב אפשרי.
דואג לעצמו מכל הבחינות, עצמאי מאד ותמיד דואג גם לאהוביו - לפעמים יותר משלעצמו.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה