תפריט נגישות

יואל כהן ז"ל

חוברת לזכרו

ליקר מכל - יואל / אחיו צביקה

כריכת החוברת
אלבום תמונות

ליקר מכל - יואל

הידיים עושות את שהלב מסרב להאמין, ועשייה זו קשה עלי עד מאוד, והסיבה העיקרית שהרבה זמן לא כתבתי היא הרצון החזק לא להאמין שהאסון אכן קרה.
ניסתי לחשוב למה בכלל לכתוב, וכל פעם שישבתי לכתוב יצא לי כאילו אני כותב אליך מכתב והמחשבה שבעצם מכתב זה לא יגיע אליך משגעת אותי, יואל אתה פשוט נמצא אצלי כל הזמן בראש ובכל דבר שקורה לי אני משתף אותך.
קשה להאמין שאדם כמוך איננו יותר בין החיים, רק בתקופה קשה זו אני מבין כמה אתה יותר מכולם התאמת לחיים, את כל שעבר עליך לקחת בצחוק ובקלילות כאילו הרגשת שהכל שטויות ולחיות את הרגע בצורה המהנה ביותר הוא החשוב ביותר, כשהמילה סבבה יצאה מפיך רק אז היא קיבלה את המשמעות האמיתית שלה, כשצחקת ראינו על פניך את חדוות החיים שלה מייחלים רוב האנשים, כל כך אהבתי את לחיצת היד החזקה שלך, וכשלחצת אותי עם שתי ידיך החזקות הרגשתי בטחון מלא שנמצא לציד?, אדם שבכל מצב יהיה מוכן לעזור ואכן כזה היית. אני פשוט מתגעגע לכל הדברים האלה והיום אין מי שיחליף אותך.
לפעמים כשניסיתי לשוחח איתך על תוכניות לעתיד הקשבת אבל נתת להבין שזה ממך והלאה, לא עניינו אותך התוכניות ידעת שבכל מקרה תסתדר ותסתדר טוב.
יואל כל פעם שאמא מדברת עליך וחוזרת על המילים והתגובות שלך זה נשמע כאילו אתה בעצמך מדבר ומתנועע, חבל שפרח כמוך נקטף בשיא פריחתו. יואל בלכתך מאיתנו כבה האור שדלק כל הזמן. יואל אני מבטיח לעולם לא אשכח אותך אני פשוט אוהב אוהב אותך ומת לראות אותך.

אחיך
צביקה

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה