תפריט נגישות

רס"ן אלעד אפרים בן דוד ז"ל

צמחי מרפא - עבודת חקר להנצחת זכרו

סיכום העבודה

שער העבודה

במהלך העבודה חקרנו את נושא צמחי מרפא ושימושיהם הרבים בעולם לצורך קוסמטיקה, רפואה סינית, רקע כללי וכד'.. בחרנו דווקא בנושא זה משום שהוא הנושא המתאים ביותר, לדעתנו, לתאר את אלעד ולהנציח אותו דרך הדברים שהוא אהב לעשות.
במהלך עבודתנו נפגשנו עם משפחת בן דוד ולמדנו קצת יותר על אלעד, ועל הדברים שהוא אהב לעשות בחייו. נוכחנו לדעת כי מה שאפיין את אלעד היה כושר זיהוי צמחים, פרחים, עצים וכ'ו... אלעד האמין שהצמחים הם חברים ויש לדעת את השמות של כולם, הרי איך אפשר שיהיה לך חבר ולא תדע את שמו?!
בנוסף, אלעד תכנן ללמוד רפואה אך לא הספיק. אלעד הצטיין בכל דבר שעשה: בלימודיו, בשירותו הצבאי וכו'... במהלך החודשים האחרונים למדנו להכיר את אלעד ולהבין כמה אדם מיוחד הוא היה, וכמה הוא היה פעיל ותמיד עשה, תרם ועזר לקהילה. לאחר שבועות ארוכים בהם בחנו וחקרנו את הנושא "צמחי מרפא", אנו יכולים לומר שהידע שצברנו העשיר אותנו רבות, וללא ספק תרם לנו להמשך הדרך. הזכות שקיבלנו, ללמוד להכיר עולם חדש ושונה, לדעת וללמוד על אדם, שממה שהספקנו להכיר ולשמוע היה משכמו ומעלה, והאפשרות שניתנה לנו להנציח אדם כמו אלעד, היא ללא ספק זכות שאנו שמחים שנפלה בחלקנו.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה